تیوب دستگاه برش لیزر چیست؟ عمر مفید تیوب لیزر، دستگاه برش لیزر چقدر است؟ کاربرد تیوب لیزر چیست؟ نحوه تنظیم تیوب دستگاه لیزر چگونه است؟ نحوه نگهداری از تیوب دستگاه لیزر چگونه است؟ چه کار کنیم که عمر تیوب لیزر را افزایش دهیم؟ انواع مدل های تیوب دستگاه لیزر کدام است؟ قیمت تیوب دستگاه لیزر چقدر است؟ شارژ تیوب لیزر چگونه است؟ و بسیاری سوالات دیگر درباره تیوب های لیزر که در همین مقال به تمامی آن ها پاسخ می دهیم. اگر شما نیز می خواهید تیوب لیزر خریداری کنید و نمی دانید چطور این کار را انجام دهید ما در کنار شما هستیم تا به شما نحوه نگهداری و کاربرد و همچنین خرید تیوب دستگاه لیزر را آموزش دهیم. با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات شما درباره تیوب دستگاه لیزر پاسخ داده شود.

آشنایی با تیوب های دستگاه برش لیزر

آشنایی با تیوب های دستگاه برش لیزر

تیوب یک استوانه شیشه ای است که معمولا در قسمت انتهایی دستگاه حکاکی و برش لیزر قرار می گیرد. این قطعه وظیفه ایجاد پرتو برای دستگاه را دارد. تیوب های انواع متفاوتی دارند که با توجه به توان و قدرتی که دارند پرتو لیزر تولید می کنند. تیوب ها بسیار شکننده هستند و باید در هنگام کار با دستگاه دمای اتاق را طوری تنظیم کنیم که به تیوب آسیب نزنیم. تیوب های با گرم شدن شروع به به کار می کنند و با استفاده از سایر قطعات مانند آینه ها و عدسی و … شروع به برش و حکاکی متریال دستگاه می کنند. تیوب اصلی ترین و همچنین گران قیمت ترین عضو دستگاه لیزر می باشد. بنابراین در حفظ و نگهداری از تیوب لیزر بیشتر دقت کنید. اگر نیاز به مشاوره دارید خدمات پس از فروش دستگاه لیزر  لیزر در خدمت شماست.انواع مدل های تیوب لیزر کدام است؟

انواع مدل های تیوب لیزر کدام است؟

تیوب های دستگاه حکاکی و برش لیزر مدل های مختلفی دارد. این مدل ها در توان و کاربرد دستگاه متفاوت می باشد. همچنین تیوب لیزر مهمترین نقش را در قیمت دستگاه برش لیزر را دارد. در ادامه به برخی از مدل های تیوب دستگاه برش لیزر اشاره شده است.

  • تیوب دستگاه برش لیزر 20 وات
  • تیوب دستگاه برش لیزر 40 وات
  • تیوب دستگاه برش لیزر 60 وات
  • تیوب دستگاه برش لیزر 80 وات
  • تیوب دستگاه برش لیزر 100 وات
  • تیوب دستگاه برش لیزر 120 وات
  • تیوب دستگاه برش لیزر 130 وات
  • تیوب دستگاه برش لیزر 150 وات

قیمت تیوب لیزر چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تیوب لیزر چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

تیوب های دستگاه لیزر مدل های مختلفی دارند. یکی از معروف ترین مدل های تیوب می توان به تیوب های رسی اشاره داشت. تیوب رسی نیز مدل های مختلفی دارد که با توجه توانی که دارد قیمت گذاری می شود. شما می توانید با توجه به مصرفی که دارید تیوب لیزر مورد نیاز خود را خریداری نمایید. توجه داشته باشید دلیلی ندارد که تیوب گران تر برای شما مناسب تر باشد باید دقت کنید که دستگاه برش لیزر را برای چه کاری استفاده می کنید و با توجه به موارد استفاده خود دستگاه و تیوب مناسب تری را انتخاب کنید.

اگر نیاز به خدمات برش لیزر دارید ما در صدرا لیزر در خدمت شما هستیم.

نحوه تنظیم تیوب لیزر چگونه است؟

نحوه تنظیم تیوب لیزر چگونه است؟

تیوب دستگاه لیزر که در پشت دستگاه برش لیزری قرار دارد ایجاد کننده پرتو لیزر می باشد. بعد از اینکه پرتو لیزر ایجاد شد باید توسط  آینه های اول، دوم و سوم به عدسی دستگاه لیزر برسد. تنظیم بودن آینه های و تیوب لیزر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بعد از آن عدسی دستگاه لیزر می باشد که پرتو لیزر را دریافت می کند و در یک نقطه متمرکز می کند و شروع به سوزاندن متریال می کند. تنظیم بودن دستگاه لیزر تاثیر بسیار زیادی در عمر تیوب دستگاه لیزر دارد.

عمر مفید تیوب لیزر دستگاه برش لیزر چقدر است؟

عمر مفید تیوب لیزر دستگاه برش لیزر چقدر است؟

عمر تیوب های لیزر به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در عمر تیوب می توان به میزان کارکرد دستگاه، قطعات دستگاه، تنظیم بودن تیوب و سایر قطعات دستگاه و … اشاره داشت. اما عمر تیوب لیزر بر اساس ساعت کارکرد آن ها محاسبه می شود. توجه داشته باشید که عمر تیوب بر اساس ساعت کار محاسبه می شود نه زمان روشن بودن دستگاه! به عنوان مثال زمانی که دستگاه روشن است و اپراتور در حال تنظیمات دستگاه می باشد تاثیری در عمر تیوب دستگاه لیزر ندارد. عمر مفید دستگاه لیزر به زمان برش و استفاده از آن بستگی دارد. در ادامه به برخی از متداول ترین سوالات درباره تیوب دستگاه لیزر می پردازیم.

کاربرد تیوب لیزر چیست؟

کاربرد تیوب لیزر چیست؟

کاربرد تیوب لیزر در دستگاه حکاکی و برش لیزر ایجاد پرتو لیزر می باشد. در واقع تیوب لیزر قلب تپنده دستگاه لیزر می باشد. دستگاه لیزر بدون وجود تیوب هیچ کاربردی ندارد. در واقع این تیوب است که قیمت دستگاه برش لیزر را مشخص می کند. بنابراین در حفظ و نگهداری از تیوب بیشتر دقت کنید.

شارژ تیوب لیزر چگونه است؟

شارژ تیوب لیزر چگونه است؟

قیمت تیوب های دستگاه برش لیزر بسیار زیاد است. به همین دلیل اکثر افراد به دنبال راهی برای کم کردن هزینه های خود می باشند. یکی از بهترین روش ها شارژ کردن مجدد تیوب دستگاه لیزر می باشد. این کار هزینه بسیار کمتری برای شما در بر خواهد داشت.

چطور تیوب شارژ شده را تشخیص دهیم؟

چطور تیوب شارژ شده را تشخیص دهیم؟

زمانی که بحث شارژ تیوب به میان می آید بسیاری از افراد نگران آن هستند که تیوب شارژ شده دستگاه لیزر را به جای تیوب آکبند به آن ها تحویل دهند. اما اصلا نگران این موضوع نباشید تیوب های شارژ شده کاملا مشخص هستند. تیوب شارژ شده دارای شیشه های دودی و کثیفی هستند که کاملا و به وضوح قابل تشخیص می باشند.

راه های افزایش عمر تیوب لیزر

راه های افزایش عمر تیوب لیزر

قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که دستگاه لیزر خود را با توجه به حجم کاری که دارید حتما به صورت روزانه یا هفتگی تمیز کنید. زیرا زمانی که دوده های ناشی از سوختن متریال بر روی آینه ها و عدسی دستگاه لیزر می نشیند باعث کم شدن قدرت لیزر می شود. در چنین شرایطی مجبور می شوید که قدرت تیوب لیزر را افزایش دهید تا همان برش را انجام دهید. در چنین شرایطی به میزانی که قدرت تیوب را افزایش می دهید از عمر تیوب می کاهید. در چنین شرایطی با یک تمیز کردن ساده عدسی و آینه ها می توانید به عمر تیوب دستگاه لیزر خود بیفزایید.