حک لیزر فلزات، جز مشاغل پرسود است که قرار است در این پست همه چیز را در مورد حک لیزر فلزات را بدانید. از لیست خدمات حکاکی لیزری روی فلزات گرفته تا آشنایی با انواع دستگاه لیزر فلز و قیمت دستگاه حکاکی لیزری روی فلزات و همچنین عوامل موثر در نحوه قیمت گذاری هر کدام از دستگاه های فلزات که در ادامه با هم مورد بررسی قرار می دهیم. پس در صورتی که قصد ورود به صنعت حک لیزر فلزات را دارید؛ این پست به عنوان راهنمای حکاکی با لیزر، می تواند سوالات زیادی که در ذهن دارید را پاسخ دهد.

بررسی دستگاه حک لیزر فلزات

بررسی دستگاه حک لیزر فلزات

در گذشته کار حکاکی به صورت دستی انجام کی شد. کارهای انسانی با اینکه ارزشمند هستند اما ظرافت کافی را نداشتند. با دستگاه حک لیزر فلزات، حکاکی علاوه بر اینکه با ظرافت بسیار بالایی بر روی فلزاتی مانند آلومینیوم و استیل؛ انجام می شود. همچنین شما می توان بر روی متریال های سخت با کمک این نوع دستگاه لیزر با سرعت و دقت بالایی حکاکی انجام داد. همین ویژگی سبب شده است که کار حک لیزر فلزات روز به روز گسترش پیدا کند. این دستگاه توانسته است در صنایع مختلف کارایی تاثیرگذاری را از خود به نمایش گذارد. بطور کلی می توان ویژگی های دستگاه حک لیزر فلزات را در دسته های زیر قرار داد:

  • بالا بودن سرعت و دقت حک لیزر فلزات
  • دارای قابلیت حک لیزر غیرفلزاتی که نور از خود عبور نمیدهند. مانند: چوب، پلاستیک، پارچه، کاغذ و
  • دارای توانایی حرکت بر روی جهت های مختلف انواع متریال سنگین و نیمه سنگین

اگر نیاز به خدمات برش لیزر دارید ما در صدرا لیزر در خدمت شما هستیم.

انواع دستگاه های حکاکی و چاپ بر روی فلزات

برای حک روی فلزات، چندین نوع دستگاه در بازار موجود است. شما می توانید با توجه به نیاز خود و متریالی که می خواهید حک لیزر بر روی آن انجام دهید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. یکی از بهترین دستگاه ها، دستگاه حکاکی لیزری فایبر است. این دستگاه دارای سرعت عمل بسیار بالایی است. طرز کار با دستگاه فایبر به این صورت است که طراحی مورد نیاز شما در برنامه های گرافیکی طراحی می شود. سپس با استفاده از نرم افزار مخصوص دستگاه لیزر علامت گذاری می شود که هر کدام از خطوط طرح حکاکی و یا برش داده شود. همچنین عمق برش و سرعت برش نیز مشخص می شود. به این صورت که هر یک از رنگ ها با توان مخصوص به خود کار برش را انجام می دهند

دومین نوع دستگاه حک فلزات، دستگاه های بسیار گران قیمت سی ان سی است، دقت و ظرافت این دستگاه از دستگاه حکاکی و برش لیزر فلزات بیشتر است. قیمت بالاتری دارد و کارایی آن نیز بیشتر است. تعداد محدودی از افراد هستند که به چنین دستگاه قدرتمندی نیاز پیدا می کنند. معمولا دستگاه های لیزری با قیمت پایین تری کارایی مورد نظر شما را دارند.

آشنایی با انواع خدمات حکاکی با دستگاه برش لیزر فلزات

آشنایی با انواع خدمات حکاکی با دستگاه برش لیزر فلزات

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است؛ دستگاه لیزر فلزات، کار حکاکی و برش بر روی انواع فلزات را انجام می دهد. میزان ظرافت و سرعت بالای این دستگاه باعث گسترش روز افزون این دستگاه در بازار شده است. خوب است بدانید که صنعتی مانند حک لیزر فلزات، یک صنعت جدید، پرسود و از همه مهمتر رو به رشد است. شما می توان بعد از اقدام به خرید یک دستگاه حکاکی لیزر فلزات و بعد از یادگیری کار با دستگاه لیزر فلزات، به راحتی کسب درآمد رو به رشدی را تجربه کنید.. در ادامه با ما باشید تا با چند نمونه از خدماتی که می توان با استفاده از دستگاه لیزر فلزات به آن رسید اشاره می کنیم:

  • حکاکی برای حک آرم بر روی انواع فلزات
  • حکاکی بر روی انواع تابلوهای تبلیغاتی فلزی سخت
  • حکاکی متن آدرس و نام بر روی پلاک های فلزی که بسیار هم پرطرفدار است.
  • حکاکی برای نوشتن تاریخ و سریال محصولات روی فلز و نصب بر روی دستگاه
  • حکاکی و مارک زدن بر روی انواع فلزات
  • ساخت شابلون های رنگی و حکاکی
  • حکاکی و نوشتن متن بر روی طلا و جواهرات
  • ساخت لوح تقدیر و همچنین تندیس های فلزی
  • حکاکی بر روی انواع شیرآلات
  • ساخت انواع تجهیزات نظامی، تجهیزات ساختمانی، قطعات خودرو، وسایل دکوری فلزی، قطعات هنری زیبا و

که شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که برای چه نوع کاری و بر روی چه مدل متریالی می خواهید از دستگاه حکاکی لیزری فلزات استفاده نمایید. در ادامه به برخی از متداول ترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.