قیمت دستگاه برش لیزر بر اساس معیار‌های مختلفی تعیین می‌گردد. اصلی‌ترین عوامل تعیین قیمت دستگاه برش لیزر؛ یکی نوع و کیفیت دستگاه است و دیگری خدمات پس از فروش آن می‌باشد. آنچه باعث برتری مجموعه صدرا لیزر نسبت به سایر رقبا شده است، قیمت مناسب و کیفیت بالای دستگاه و خدمات پس‌ازفروش ما می‌باشد.کارشناسان مجموعه صدرا لیزر کمک می‌کنند تا خریداران محترم بدون صرف هزینه اضافی، بهترین کیفیت را درکنار قیمت مناسب تجربه کنند.

قیمت دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر ماشینی است که از آن برای برش دقیق فلزات و غیرفلزات استفاده می‌شود. از این دستگاه در صنایع استفاده زیادی می‌شود چرا که عملیات برش را با دقت و سرعت بالایی انجام می‌دهد. با کمک آن می‌توان بر روی اجسام مختلف برش و سوراخکاری کرد و یا اشکال مختلف را بر روی مواد حک نمود.
عملکرد دستگاه برش لیزر به این صورت است که ابتدا اشعه لیزر از هد دستگاه بر روی جسمی که قصد برش و یا حکاکی آن را داریم تابیده می‌شود و سپس این پرتوی لیزر با توجه به میزان قدرتی که برای آن تعریف شده است قسمت مورد نظر را برش می‌دهد و یا موجب تصعید آن می‌شود و در پایان قسمت‌های برش خورده با گاز فشار بالا از روی جسم برداشته شده تا سطح صاف و سیقلی قطعه اصلی باقی بماند.

اگر نیاز به خدمات برش لیزر دارید ما در صدرا لیزر در خدمت شما هستیم.
دستگاه‌های تولید لیزر می‌توانند انواع مختلفی از لیزر را ایجاد نمایند. این لیزرها با اسامی: لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیو اکتیو، لیزر جامد شناخته می‌شوند. بیشترین استفاده در صنعت تنها از دو نوع لیزر گازی و لیزر جامد است. این دو نوع لیزر خود از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند به عنوان مثال می‌توان گفت که در بین لیزرهای صنعتی، گازی Co2 بیشترین میزان استفاده را دارد. چرا که از آن برای برش و ایجاد حکاکی بر روی انواع مختلف وسایل اعم از فلزات و غیر فلزات می‌توان استفاده نمود. البته هرکدام ازین تکنولوژی‌ها در قیمت دستگاه برش لیزر تاثیر دارد. دستگاه‌های برش لیزر در نوع خاص CO2 و فایبر ساخته می‌شوند که هر یک دارای مزایایی هستند. در لیزر فایبر برخلاف CO2 هیچ کدام از قطعات و یا آینه‌های به کار رفته در آن حرکتی نداشته و ثابت‌اند و به همین دلیل از نظر هزینه کلی بسیار سودمندتر خواهند بود.
دستگاه برش لیزر یک دستگاه کارامد و با صرفه اقتصادی است. ابعاد این دستگاه امکان نصب آن را در فروشگاه و کارگاه‌های و شرکت‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کند. بیشتر دستگاه‌‌های برش لیزر را می‌توان جهت نصب به صورت دمونتاژه یا در ۴ قطعه جدا از هم نیز حمل کرد. این کار خیلی راحت انجام‌ می‌شود و براحتی در محل نصب از درب‌های کوچک به عرض ۷۰ سانتی‌متر و راه‌پله‌های باریک عبور می‌کند.

محاسبه قیمت دستگاه برش لیزر

اگر به دنبال خرید دستگاهی هستید که برای حکاکی غیرفلزات استفاده کنید توصیه می‌کنیم که از دستگاه‌های با وات کمتر استفاده کنید. ولی اگر به دنبال برش لیزر فلزات هستید بهتر است از دستگاه‌های با قدرت وات بیشتر استفاده کنید. نسبت به وات دستگاه قیمت دستگاه برش لیزر می‌تواند متفاوت باشد. الزاما همیشه دستگاه با وات کمتر ارزان‌تر نخواهد بود.
پیشنهاد ما دستگاه‌های برش لیزر کمپانی بیسترونیک Bystronic سوئیس است که تقریبا برای همه کارها مناسب است. تیوب لیزر نصب شده بر روی دستگاه‌های برش لیزر کمپانی بیسترونیک Bystronic قابل تعویض و ارتقا می‌باشد به شرط آنکه پاور تغدیه دستگاه نیز متناسب با تیوب لیزر انتخاب و تغییر نماید. بهتر است هنگام خرید از توان تولیدی پاور دستگاه برش لیزر مطمئن شوید تا در آینده برای تغییر تیوب لیزر به مشکل نخورید. یک منبع تغذیه قوی‌تر در هنگام خرید شاید حدود ۷ تا۱۰% روی قیمت دستگاه برش لیزر تاثیر بگذارد اما خرید یک منبع تغذیه جدید بسیار گران‌تر خواهد بود.