بهترین و مناسب ترین دستگاه برش لیزری کدام است؟ انتخاب دستگاه برش لیزر مناسب چه تاثیری در برش لیزری دارد؟ چرا باید به نکات برش لیزری توجه کنیم؟ نکات برش لیزری چه تاثیری در عمر دستگاه برش لیزر دارد؟ چرا باید نقشه برش لیزری داشته باشیم؟ آماده سازی فایل برای برش لیزر چقدر زمان می برد؟ آیا دانلود رایگان طرح برش لیزر پیشنهاد می شود یا خرید طرح؟ تنظیمات دستگاه برش لیزر چه تاثیری در برش لیزری دارد؟

اگر شما نیز دارای دستگاه برش لیزر هستید و به دنبال راهی برای استفاده بهتر و بهینه تر از دستگاه های برش لیزر می باشید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید تا نکات برش لیزری را آموزش ببینید و به آن ها عمل کنید تا هم از کیفیت برش لیزری خوبی بهره مند شوید و هم در هزینه های خرید و تعمیرات خود صرفه جویی کنید. با ما همراه باشید.

انتخاب دستگاه برش لیزر مناسب

انتخاب دستگاه برش لیزر مناسب

اگر شما نیز می خواهید بهترین و با کیفیت ترین برش های لیزری را به مشتریان خود ارائه دهید. اگر شما نیز در پی آن هستید که در هزینه های خرید، سرویس و تعمیرات دستگاه برش لیزر صرفه جویی کنید حتما این قسمت از مقاله را مطالعه کنید.

انتخاب دستگاه حکاکی و برش لیزری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورتی که شما دستگاه برش لیزری مناسبی را انتخاب نکنید حتما در هنگام برش متریال ها با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. به عنوان مثال اگر شما قصد برش و حکاکی بر روی متریال هایی مانند چوب و ام دی اف را دارید باید از دستگاه مخصوص به آن استفاده کنید. اگر می خواهید برش شیشه را داشته باشید بنابراین باید حتما از دستگاه برش لیزر غیر فلزات استفاده کنید. با وجود اینکه دستگاه برش لیزر فلزات نیز توانایی این را دارد که برش شیشه را انجام دهد اما بسیار گران قیمت بوده و کاربرد چندانی برای شما نخواهد داشت. بنابراین پیش از خرید دستگاه حتما توجه داشته باشید که دستگاه برش لیزر مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

اگر نیاز به خدمات برش لیزر دارید ما در صدرا لیزر در خدمت شما هستیم.

آشنایی با مهمترین نکات برش لیزری

آشنایی با مهمترین نکات برش لیزری

اکنون که با دستگاه برش لیزر آشنا شدید در این قسمت از مقاله چند مورد از مهمترین نکاتی که در برش لیزر باید به آن توجه داشته باشید که هم از کیفیت کار خوبی بهره مند شوید و هم در نگهداری از دستگاه باید رعایت کنید اشاره شده است. با ما همراه باشید.

انتخاب متریال

قبل از هر چیز از متریال درستی استفاده کنید. مثلا اگر دستگاه برش لیزر غیر فلزات خریداری نموده اید نمی توانید با استفاده از آن طلا، آهن و … را برش بزنید و یا حتی حکاکی کنید. بنابراین حتما از متریال درستی استفاده کنید.

تنظیمات دستگاه

تنظیمات دستگاه برش لیزر را به درستی انجام دهید. مثلا اگر قرار است بر روی متریالی کار حکاکی انجام دهید اگر قدرت دستگاه را بیش از حد بالا ببرید باعث برش متریال خواهد شد.

آماده سازی کار قبل از روشن کردن دستگاه

برای اینکه از عمر دستگاه به خوبی استفاده کنید پیش از روشن نمودن دستگاه حتما طرح خود را آماده کنید و فایل آماده را بر روی دستگاه متصل کنید. سپس اقدام به روشن کردن دستگاه کنید.

دقت در برش آینه و شیشه

اگر دستگاه شما برش آینه و شیشه است برای اینکه بتوانید آینه را برش بزنید باید آینه را در طرف مخالف جیوه ای آن قرار دهید. در غیر این صورت با برگشت پرتو لیزر از روی آینه شما قادر به برش آینه نخواهید بود. برای حکاکی و برش بر روی شیشه نیز سعی کنید قدرت دستگاه را جوری تنظیم کنید که اطراف ناحیه برش سیاه نشود.

دقت در برش پارچه

اگر می خواهید پارچه را برش بزنید برای اینکه از سیاه شده و سوختن پارچه جلوگیری کنید بهتر است از یک تکه کاغذ در زیر پارچه استفاده کنید. در صورتی که می خواهید چند پارچه را بر روی هم برش بزنید و پارچه های به هم میچسبد باید از در بین هر ردیف از پارچه یک ردیف کاغذ سفید و تمیز استفاده کنید.

استفاده از نمونه طرح های آماده

در صورتی که تازه شروع به کار کرده اید باید از نمونه طرح های آماده برش لیزر استفاده کنید. به یاد داشته باشید طرح هایی که خریداری می کنید بهتر از طرح های رایگان است. زیرا می توانید اطمینان داشته باشید که از نمونه طرح های غیر رایگان افراد کمتری استفاده می کنند.

در این مقاله به برخی از مهمترین نکات برش لیزری اشاره کردیم. امیدواریم شما نیز بتوانید برش لیزری خوبی را به مشتریان خود ارائه دهید. در ادامه به برخی از متداول ترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید اشاره می کنیم.